Популярные статьи

Автостоп Мінськ - Львів через Ковель, маршрут, позиції, опис дороги.

1. Мінськ - Ковель автостопом (жовта лінія), позиція для автостопу з Мінська.
  2. Перехід білорусько-українського кордону пішки.
  3. Ковель-Львів на поїзді (фіолетова лінія на мапі ).

Нарешті добрався я і до розповіді про осінню поїздку до Львова. Це місто вабив мене давно, завдяки яскравим розповідям і фотках друзів. Загалом, Львів я полюбив ще до того, як в ньому побував.

Любити-любив, а з'їздити все не наважувався, і ось одного разу в жовтні 2010 року запропонувала мені скататися до міста Лева, на що я погодився з дикою радістю. Вона ж відкопала нам затишну вписку ( як знайти вписку і що це таке ).

Мінськ - Ковель автостопом (жовта лінія), позиція для автостопу з Мінська.

Отже, 23 жовтня, в сонячне осіннє неділю (о 9 ранку) ми стартували з Брестської траси, недалеко від гіпермаркету Prostore.

Почалася подорож ну просто чудово, через 2 довгих хвилини очікування з піднятим великим пальцем нас підібрав балакучий полешуков і довіз до повороту на Белоозерск. Ось така чарівна траса під Білозерському: Ще 2 машини і ми на кордоні, на годиннику 13 00, і радості нашої немає меж.

Перехід білорусько-українського кордону пішки.

Але перехід через цю пунктирну лінію на карті трохи нас затримав. Спочатку білоруський прикордонник довго дивувався відсутності в моєму паспорті моєї власного підпису, і порахував його недійсним, правда, потім зглянувся і дав мені поставити свою карлючку. Між білоруським і українським (Доманове) прикордонний виявилося близько півтора кілометрів, ми їх із задоволенням пройшли пішки (хоча там начебто курсує ПАЗик).

Українські охоронці кордону виявилися набагато докучливих. Хлопці дали нам заповнити хитромудрі декларації, в яких необхідно було вказати, веземо ми з собою друкарську продукцію, представників флори і фауни, радіоелектронні пристрої, кількість грошей у всіх валютах і ще купу всякої дурниці. Поставилися ми до цієї справи злегка легковажно. Я вказав загальна кількість грошей в доларах, не згадуючи про тисячі білоруських рублів, таємно що ввозяться в Самостійностую. Це була помилка номер раз. Номер два - ми йшли через кордон, обмінявшись рюкзаками. В результаті довелося довго роз'яснювати, що мій рюкзак у Aurora Borealis, її у мене, а пару тисяч наших рублів майже «безцінні» і не варті уваги в декларації. Українці довго плескали очима, мабуть, натякаючи на винагороду. Не отримавши оной, прикордонники, взявши з нас клятву допомагати їм, якщо ті опиняться в Білорусі, відпустили нас з миром і тривожним серцем.

Перейшовши нарешті кордон (ми витратили на перехід 2 години), і відчувши величезне полегшення, ми почали стопити і попутно насолоджувалися сільськими пейзажами:

До Ковеля доїхали всього з однією пересадкою. В одній з авто їхали з української бізнес-леді і її батьком, які розмовляли на чистій мове - для мене це було дивно і ну дуже приємно. Ми теж намагалися говорити по-білоруськи, що виходило у нас зі змінним успіхом. Забігаючи вперед, скажу, що ніякого упередженого ставлення до російськомовних в Західній Україні і конкретно Львові не помітив, все західні українці однаково привітні, у всякому разі, на перший погляд.

Ковель-Львів на поїзді (фіолетова лінія на мапі ).

Коли приїхали в Ковель, вже стемніло, тому вирішили пересісти на потяг Київ-Львів, що проходить через Ковель о 1:46 (розклад поїздів - https://www.tutu.ru/poezda/). Квиток обійшовся всього лише в 29,5 гривень (1 гривня 380 рублів, тобто 11 тис біл руб). Поки чекали поїзд, прикупили пива і поміняли білоруські рублі на гривні по цілком прийнятним курсом.

І ось, о сьомій ранку ми в довгоочікуваному Львові. Здавши речі в камеру зберігання (8 гривень за добу), пішли гуляти ...

Де ми гуляли і що можна подивитися у Львові в наступній частині .